onsdag 17 april 2013

ISOL på svenska

Information stulen direkt från bloggen Flaskposten som vi även länkar till nedan:

ISOL, vinnare av årets ALMA-pris som jag skrev om HÄR, ska ges ut på två svenska förlag. Lilla Piratförlaget ska ge ut en bok som ISOL enbart illustrerat och Alfabeta ska ge ut böcker där hon står bakom både text och bild. Redan i maj finns några av hennes böcker att köpa på svenska.

Under torsdag och fredag är det LitteraLund och jag ska gå på en massa spännande föredrag. Tyvärr anmälde jag mig innan ALMA-pristagaren presenterades och valde då bort ISOL till förmån för en annan programpunkt.

Undrans om det går att boka om. Jag är väldigt sugen på att höra henne berätta om sina böcker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.