fredag 9 maj 2014

Bloggtystnad - flyttstök

Jag har varit lite dålig på att blogga på sista tiden, men jag får skylla på flyttkaos. Det har nämligen äntligen blivit dags för alla nya möbler att komma till biblioteket på Ljungenskolan och jag har haft fullt upp med att tömma hyllor, packa böcker, fundera och planera för möbleringen och nu sätta upp alla böcker igen. Inklusive den halvan av bokbeståndet som varit nerpackad i ett helt år. Mycket damm blir det. Många lyft och flyttande av böcker hit och dit för att få plats med dem på bästa sätt. Jag är inte klar ännu, men det går i alla fall framåt. Här är några bilder från processen (ursäkta den extremt dåliga bildkvalitén).

Jag har börjat tömma hyllor och det är lite kaos. 
Det gäller att märka upp lådorna så jag hittar rätt igen. 
Här är "mina" montörer med en av de nya hyllorna. Så glad jag slapp göra det själv. 
Ett färdigt hörn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.